Topování kuponů

7. 4. 2025

V Děkovačce si nyní můžete topovat slevový kupon, abyste získali ještě více kontaktů a objednávek. Topované pozice jsou první 4 pozice na stránce se slevovými kupony.

Díky topování kuponů může být váš slevový kupon vidět na jedné ze 4 prvních pozic a jeho zobrazování je řízeno našim chytrým algoritmem.

Topování kuponů je určeno pro účty s kreditovým systémem podle platného ceníku.

Jak to funguje?

Princip topování je velmi jednoduchý. Za kredit si koupíte počet zobrazení na prvních 4 pozicích a algoritmus se postará o to, aby váš kupon byl spravedlivě zobrazen. Aktuální cena pro 1000 zobrazení je 200 Kč. Nebo 20 haléřů za zobrazení 1 unikátnímu zákazníkovi.

V Administraci Děkovačky v levém sloupci naleznete novou sekci „Topování kuponů“.

Zde naleznete následující:

  • Přehled o tom kolik vám zbývá zobrazení v topování.
  • Aktuální stav kreditu, který je potřebný pro nákup topované pozice.
  • Nejčastěji využívané balíčky na topování kreditu a vlastní možnost nastavit si topování po 1000 zobrazeních.

Poznámka: Jak vidíte na obrázku, když začínáte topovat, tak systém ještě nemá dostatek dat na to, aby vám mohl vypočítat hodnoty. Jakmile začnete topovat, tak se vám hodnoty budou automaticky počítat.

Nově je možné topovat kupon i podle kategorií, na kterých máte nejlepší čísla. Tato možnost ale bude odemčená až potom, co systém nasbírá dostatečné množství dat. Bez dat cílení na kategorie nedává smysl.

Reporting topování kuponů

K topování kuponů přibyl i reporting, který najdete v levém menu v sekci „Report topování kuponů“.

V reportu najdete lepší přehled o tom, jak se vašemu topovanému kuponu daří za vybrané období.

V reportu vidíte:

  • Grafy trendu topování kuponu a podílu jednotlivých kategorií na zobrazení vašeho topovaného kuponu.
  • Souhrnná data za vybrané období.
  • Rozpad dat fungování topování kuponu podle jednotlivých kategorií.

Na základě tohoto reportu pak můžete začít topovat na jednotlivé kategorie, které jsou pro vás nejlevnější, nejvýkonnější, atp…

Data která zobrazujeme jsme sestavovali tak, aby vám dala jasný obrázek o tom, jak se vašemu topovanému kuponu daří. Mezi daty najdete:

  • Počet zobrazení – počet zobrazení kuponu na topované pozici.
  • Počet zaslání do e-mailu díky topování – kolik zákazníků si nechalo poslat váš slevový kupón do e-mailu, díky topované pozici.
  • Konverzní poměr získaných kontaktů – Jaký je konverzní poměr toho, že si zákazník zobrazí váš kupon a poté stáhne. (Například: pokud se kupon zobrazí 2 a stáhne 1, je konverzní poměr 50 %)
  • Útrata za topovanou pozici – čistá útrata za topovanou pozici bez kreditu za stažení e-mailu.
  • Průměrný náklad na získaný kontakt – útrata za topovanou pozici + cena za získaný kontakt.

Pokud budete mít jakékoliv otázky ohledně fungování topovaných kuponů, neváhejte se nám ozvat.

Můžete nás znát z médií