Případová studie: Ochutnej Ořech

Lukáš Konečný
CEO LK Media

Doplněk používáme už několik měsíců a s výsledky jsme spokojení. Dostaneme se díky němu velmi levně (neřku-li zadarmo!) před oči uživatelů, kteří nakupují na jiných e-shopech. Každý kontakt se hodí a v kombinaci s motivační slevou je to jeden z mála doplňků, který má i nějaký měřitelný dopad na tržby.

  • Celkový přivedený obrat:1 887 972 Kč
  • Náklady na reklamu:184 368 Kč
  • Celkem získaných e-mailů:22 772
  • PNO:9,8 %
  • Celkový počet objednávek1 872

Ochutnej Ořech

Rodinná firma s téměř třicetiletou tradicí na českém trhu. Zaměřují se na dovoz a velkoobchodní distribuci kvalitních ořechů, sušeného ovoce, semínek, výrobků zdravé výživy a trvanlivých cukrovinek.

Ochutnej Ořech využívá různé marketingové kanály a neustále hledají nové cesty, jak oslovit zákazníky.

Děkovačka pomáhá Ochutnej Ořech budovat loajalitu stávajících zákazníků a zároveň efektivně oslovovat nové milovníky ořechů a sušených plodů.

Jak kampaň na Děkovačce vypadá

Ochutnej Ořech klade důraz na motivaci zákazníků slevou a patří to do jeho úspěšné strategie. V Děkovačce pak nabízí skvělou 10% slevu na ořechy a sušené plody.

Úspěšné e-shopy v Děkovačce vytvářejí na míru obrázek akce, aby přitáhla ještě více zákazníků, stejně tak, jako to dělá Ochutnej Ořech.

Obrázek

Výsledky spolupráce s Děkovačkou na českém trhu za 12 měsíců

  • Díky našemu systému si Ochutnej Ořech rozšířil e-mailovou databázi na českém e-shopu na potenciální zákazníky o 22 772 kontaktů, které mohou využít pro e-mailový marketing, remarketing nebo další marketingové aktivity.
  • Za 12 měsíců fungování jsme přivedli e-shopu obrat v hodnotě 1 887 972 Kč s celkovým PNO 9,8 %!
  • Náklady na reklamu vyšly na 184 368 Kč
  • ROAS reklamy je skvělých 1 024%!
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Jak Děkovačka funguje?

Obrázek Přehrát

Můžete nás znát z médií