Případová studie: Johnny Coffee

Jiří Kačal
Strategic Leader, Johnny Coffee

„Tak jako každá firma chceme růst a zvyšovat obraty, a proto neustále ladíme náš web po vzhledové stránce, SEO, UX, AI a také hledáme nové marketingové a prodejní kanály – až jsme narazil na Děkovačku. Řekl jsem si, proč to nezkusit?

Johnny Coffee

moravská pražírna, která dělá kávu s respektem ke kávě a řemeslu. Vybírají si zelená kávová zrna, která si sami praží, a dávají velký důraz na kvalitu kávy. Kávu praží v menších dávkách několikrát týdně, aby zákazníkům zaručili čerstvou kávu ve vysoké kvalitě.

Kávu u nich praží Jan Bohatý, který si za kvalitou své kávy stojí, a proto je i v jejich logu firmy.

Ať už si ji vychutnáte v jejich kavárně, nebo si ji odnesete domů, můžete si být jistí, že pijete poctivou výběrovou kávu z Moravy, za kterou stojí lidé, kteří kávě opravdu rozumí.

 

web klienta Odkaz

Jak kampaň v Děkovačce vypadá?

V Děkovačce si každý e-shop vytváří vlastní atraktivní slevový kupon, díky kterému se představí novým zákazníkům. Například Johnny Coffee nabízí v rámci Děkovačky 20% slevu na všechny kávy.

Součástí každého kuponu je i grafika, která na první pohled ukáže, o jaký e-shop se jedná a čím je zajímavý. Právě vizuální stránka hraje důležitou roli, měla by zákazníky zaujmout a motivovat je k nákupu.

Obrázek

Výsledky po 3 měsících používání Děkovačky

  • 📩 5 246 nových kontaktů pro e-mail marketing
  • 🛒 2 101 unikátních kliků do e-shopu
  • 📦334 nových objednávek
  • 💰Obrat 307 000 Kč
  • 💰 Náklady na reklamu: 52 000 Kč
  • 📉 PNO 17 %
  • ✨ 99 % zákazníků tvořili noví zákazníci získaní díky Děkovačce

Díky vysoké míře vracejících se zákazníků si pražírna může dovolit investovat více do akvizice první objednávky, protože se zákazníci s chutí vracejí.

Johnny Coffee díky Děkovačce proměnili děkovací stránku v prodejní kanál, který přináší výsledky — nové zákazníky, vyšší obrat a dlouhodobý růst.

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Můžete nás znát z médií