Případová studie: Johnny Coffee
Johnny Coffee
moravská pražírna, která dělá kávu s respektem ke kávě a řemeslu. Vybírají si zelená kávová zrna, která si sami praží, a dávají velký důraz na kvalitu kávy. Kávu praží v menších dávkách několikrát týdně, aby zákazníkům zaručili čerstvou kávu ve vysoké kvalitě.
Kávu u nich praží Jan Bohatý, který si za kvalitou své kávy stojí, a proto je i v jejich logu firmy.
Ať už si ji vychutnáte v jejich kavárně, nebo si ji odnesete domů, můžete si být jistí, že pijete poctivou výběrovou kávu z Moravy, za kterou stojí lidé, kteří kávě opravdu rozumí.
Jak to celé funguje
Zajímá vás Děkovačka? Domluvte si schůzkuJak kampaň v Děkovačce vypadá?
V Děkovačce si každý e-shop vytváří vlastní atraktivní slevový kupon, díky kterému se představí novým zákazníkům. Například Johnny Coffee nabízí v rámci Děkovačky 20% slevu na všechny kávy.
Součástí každého kuponu je i grafika, která na první pohled ukáže, o jaký e-shop se jedná a čím je zajímavý. Právě vizuální stránka hraje důležitou roli, měla by zákazníky zaujmout a motivovat je k nákupu.
Výsledky po 3 měsících používání Děkovačky
5 246 nových kontaktů pro e-mail marketing
2 101 unikátních kliků do e-shopu
334 nových objednávek
Obrat 307 000 Kč
Náklady na reklamu: 52 000 Kč
PNO 17 %
99 % zákazníků tvořili noví zákazníci získaní díky Děkovačce
Díky vysoké míře vracejících se zákazníků si pražírna může dovolit investovat více do akvizice první objednávky, protože se zákazníci s chutí vracejí.
Johnny Coffee díky Děkovačce proměnili děkovací stránku v prodejní kanál, který přináší výsledky — nové zákazníky, vyšší obrat a dlouhodobý růst.