CASE STUDY
09. 08. 2023
Případová studie: KetoDiet.cz
KetoDiet.cz začala s Děkovačkou spolupracovat 01. 02. 2023 a data vám přinášíme k 31. 12. 2023. Díváme se tedy na výkon Děkovačky v rámci 11 měsíců.Důležitá čísla z Děkovačky
Sledovaná metrika | Hodnota |
---|---|
Celkový přivedený obrat CZ | 325 658 Kč |
Celkový přivedený obrat SK | 5 089 EUR |
Celkem získaných e-mailů | 3 124 |
PNO | 6.9 % |
ROAS | 1449 % |
TIP pro vás: Děkovačku můžete využít na měsíc zdarma! Stačí se registrovat do CZ nebo SK Děkovačky a začít.
Jak kampaň na Děkovačce vypadá:
KetoDiet pracuje aktivně s kupony v Děkovačce a často se mění tak, aby odpovídaly akcím probíhajícím na samotném e-shopu. Aktuálně nabízejí velmi jednoduchý a skvěle fungující plošný kupón na 10% slevu. (plošné slevy fungují nejlépe) Kupón je navíc omezen tak, aby nebylo možné zakoupit již zlevněné zboží z e-shopu. Úspěšné e-shopy v Děkovačce vytvářejí na míru obrázek akce, aby přitáhla ještě více zákazníků, stejně tak, jako to dělá KetoDiet. Tento kupón se zobrazuje v průměru na 2 - 3 pozici na stránce s kupony.Výsledky spolupráce s Děkovačkou za 11 měsíců
- Díky našemu systému si KetoDiet rozšířilo e-mailovou databázi na potenciální zákazníky o 3 124 kontaktů, které mohou využít pro e-mailový marketing, remarketing nebo další marketingové aktivity.
- Za 11 měsíců fungování jsme přivedli e-shopu obrat v hodnotě 452 883 Kč s celkovým PNO pod 10%.
- Náklady na reklamu vyšly na 31 240 Kč
- ROAS reklamy je skvělých 1449 %!