Případová studie: Zdravé stravování

Zdravé stravování
Zdravé stravování je e-shop specializovaný na nutričně vyvážené jídlo a krabičkovou dietu pro každodenní potřebu. Díky široké nabídce programů, důrazu na kvalitu surovin a odbornému přístupu ke zdravé výživě si získal důvěru tisíců zákazníků po celé České republice.
Tým Zdravého stravování má dobře zvládnutou práci s tradičními marketingovými nástroji a neustále hledá nové a efektivní způsoby, jak inspirovat lidi ke zdravějšímu životnímu stylu.
Děkovačka pomáhá Zdravému stravování posilovat vztahy se stávajícími zákazníky a zároveň šetrně oslovovat nové zájemce o zdravé jídlo a životní rovnováhu.
Jak to celé funguje
Zajímá vás Děkovačka? Domluvte si schůzkuJak kampaň na Děkovačce vypadá
Slevu, kterou Zdravé stravování nabízí je plošná a její hodnota je 5 %. (plošné slevy fungují nejlépe) Sleva je pouze pro první objednávku, tím je zaručeno, že zákazníci přivedení ze systému Děkovačka jsou vždy noví a nejedná se opakující zákazníky.

Výsledky spolupráce s Děkovačkou za 12 měsíců
- Díky našemu systému si Zdravé stravování rozšířilo e-mailovou databázi na potenciální zákazníky o 532 kontaktů, které mohou využít pro e-mailový marketing, remarketing nebo další marketingové aktivity..
- Za 12 měsíců fungování jsme přivedli e-shopu obrat v hodnotě 123 072 Kč s celkovým PNO 8,8 % (5 % slevový kód a 4% provize z uskutečněných objednávek).
- Celkem Děkovačka přivedla 28 objednávek z 532 kuponů zaslaných na e-mail. Primární konverzní poměr je 5,26 %.


