Případová studie: Zdravé stravování

zdravestravovani.cz

Zdravé stravování navázalo spolupráci s Děkovačkou dne 29. září 2021. Case study byla zpracována 25. září 2022, a hodnotí tak výsledky dosažené během prvního roku spolupráce. Spolupráce probíhá formou affiliate marketingu, zaměřeného na podporu e-shopu.

  • Celkový přivedený obrat:123 072 Kč
  • Náklady na reklamu:10 832 Kč
  • Celkem získaných e-mailů:532
  • PNO:8,8 %

Zdravé stravování

Zdravé stravování  je e-shop specializovaný na nutričně vyvážené jídlo a krabičkovou dietu pro každodenní potřebu. Díky široké nabídce programů, důrazu na kvalitu surovin a odbornému přístupu ke zdravé výživě si získal důvěru tisíců zákazníků po celé České republice.

Tým Zdravého stravování má dobře zvládnutou práci s tradičními marketingovými nástroji a neustále hledá nové a efektivní způsoby, jak inspirovat lidi ke zdravějšímu životnímu stylu.

Děkovačka pomáhá Zdravému stravování posilovat vztahy se stávajícími zákazníky a zároveň šetrně oslovovat nové zájemce o zdravé jídlo a životní rovnováhu.

web klienta Odkaz

Jak kampaň na Děkovačce vypadá

Slevu, kterou Zdravé stravování nabízí je plošná a její hodnota je 5 %. (plošné slevy fungují nejlépe) Sleva je pouze pro první objednávku, tím je zaručeno, že zákazníci přivedení ze systému Děkovačka jsou vždy noví a nejedná se opakující zákazníky.

Obrázek

Výsledky spolupráce s Děkovačkou za 12 měsíců

  • Díky našemu systému si Zdravé stravování rozšířilo e-mailovou databázi na potenciální zákazníky o 532 kontaktů, které mohou využít pro e-mailový marketing, remarketing nebo další marketingové aktivity..
  • Za 12 měsíců fungování jsme přivedli e-shopu obrat v hodnotě 123 072 Kč s celkovým PNO 8,8 % (5 % slevový kód a 4% provize z uskutečněných objednávek).
  • Celkem Děkovačka přivedla 28 objednávek z 532 kuponů zaslaných na e-mail. Primární konverzní poměr je 5,26 %.
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Jak Děkovačka funguje?

Obrázek Přehrát

Můžete nás znát z médií