CASE STUDY
![Kalendář](https://www.dekovacka.cz/wp-content/themes/dekovacka/assets/images/ico-calendar.png)
Case Study: Zdravé Stravování
Zdravé Stravování začalo s Děkovačkou spolupracovat 29. 9. 2021. Case study vznikla 25. 9. 2022. Díváme se tedy na výkon Děkovačky v rámci jednoho roku. S e-shopem spolupracujeme skrze affiliate marketing.Důležitá čísla z Děkovačky
Celkový přivedený obrat: 123 072 Kč Celkem přivedených objednávek: 28 Celkem přivedených unikátních e-mailů do databáze: 532 PNO: 8,8 %Představujeme Zdravé Stravování:
![zdravestravovani case study dekovacka](https://www.dekovacka.cz/wp-content/uploads/2022/11/zdravestravovani-case-study-dekovacka-1024x547.png)
Slevový kupón v Děkovačce
Slevu, kterou Zdravé Stravování nabízí je plošná a její hodnota je 5%. (plošné slevy fungují nejlépe) Sleva je pouze pro první objednávku, tím je zaručeno, že zákazníci přivedení ze systému Děkovačka jsou vždy noví a nejedná se opakující zákazníky.![Kupon zdravestravovani dekovacka](https://www.dekovacka.cz/wp-content/uploads/2022/11/Kupon-zdravestravovani-dekovacka.png)
- Díky našemu systému si Zdravé Stravování rozšířilo e-mailovou databázi na potenciální zákazníky o 532 kontaktů, které mohou využít pro e-mailový marketing, remarketing nebo další marketingové aktivity.
- Za rok fungování jsme přivedli e-shopu obrat v hodnotě 123 072 Kč s celkovým PNO 8,8 % (5 % slevový kód a 4% provize z uskutečněných objednávek).
- Celkem Děkovačka přivedla 28 objednávek z 532 kuponů zaslaných na e-mail. Primární konverzní poměr je 5,26 %.