Případová studie: Kärcher

Kärcher
Kärcher je globální lídr v oblasti čisticí techniky a řešení. Firma působí ve více než 160 zemích a je známá svými ikonickými žlutými produkty, které zvyšují standardy čistoty po celém světě.
Kärcher má dobře pokryté klasické marketingové kanály a jejich marketingové oddělení aktivně hledá nové možnosti propagace.
Děkovačka umožňuje Kärcheru upevňovat loajalitu současných zákazníků a zároveň získávat nové.
Jak to celé funguje
Zajímá vás Děkovačka? Domluvte si schůzkuJak kampaň na Děkovačce vypadá
Karcher pracuje aktivně s kupony v Děkovačce a často se mění tak, aby odpovídaly akcím probíhajícím na samotném e-shopu. Aktuálně nabízejí velmi jednoduchý a skvěle fungující kupon na 20% slevu ma domácí pomocníky.
Kupon je navíc omezen tak, aby nebylo možné zakoupit již zlevněné zboží z e-shopu. Úspěšné e-shopy v Děkovačce vytvářejí na míru obrázek akce, aby přitáhla ještě více zákazníků, stejně tak, jako to dělá Karcher.

Výsledky spolupráce s Děkovačkou za 12 měsíců
- Díky našemu systému si Kärcher rozšířil e-mailovou databázi na potenciální zákazníky o 21 627 kontaktů, které mohou využít pro e-mailový marketing, remarketing nebo další marketingové aktivity.
- Za 12 měsíců fungování jsme přivedli e-shopu obrat v hodnotě 1 142 720 Kč s celkovým PNO pod 5 %!
- Náklady na reklamu vyšly na 56 685 Kč
- ROAS reklamy je skvělých 2020 %!


