Případová studie: Kärcher

Dagmar Lambertová
Specialist for Sales On-line Channels

Kärcher.cz s Děkovačkou spolupracuje od března 2022. Kärcher s kupony v Děkovačce aktivně pracuje – podle akcí probíhajících na samotném e-shopu je průběžně aktualizuje tak, aby odpovídaly vždy nové nabídce. Nyní nabízejí populární kupon se slevou 20 % na domácí pomocníky.

  • Celkový přivedený obrat:1 142 720 Kč
  • Náklady na reklamu:56 685 Kč
  • Celkem získaných e-mailů:21 627
  • PNO:4.95 %

Kärcher

Kärcher je globální lídr v oblasti čisticí techniky a řešení. Firma působí ve více než 160 zemích a je známá svými ikonickými žlutými produkty, které zvyšují standardy čistoty po celém světě.

Kärcher má dobře pokryté klasické marketingové kanály a jejich marketingové oddělení aktivně hledá nové možnosti propagace.

Děkovačka umožňuje Kärcheru upevňovat loajalitu současných zákazníků a zároveň získávat nové.

web klienta Odkaz

Jak kampaň na Děkovačce vypadá

Karcher pracuje aktivně s kupony v Děkovačce a často se mění tak, aby odpovídaly akcím probíhajícím na samotném e-shopu. Aktuálně nabízejí velmi jednoduchý a skvěle fungující kupon na 20% slevu ma domácí pomocníky.

Kupon je navíc omezen tak, aby nebylo možné zakoupit již zlevněné zboží z e-shopu. Úspěšné e-shopy v Děkovačce vytvářejí na míru obrázek akce, aby přitáhla ještě více zákazníků, stejně tak, jako to dělá Karcher.

Obrázek

Výsledky spolupráce s Děkovačkou za 12 měsíců

  • Díky našemu systému si Kärcher rozšířil e-mailovou databázi na potenciální zákazníky o 21 627  kontaktů, které mohou využít pro e-mailový marketing, remarketing nebo další marketingové aktivity.
  • Za 12 měsíců fungování jsme přivedli e-shopu obrat v hodnotě 1 142 720 Kč s celkovým PNO pod 5 %!
  • Náklady na reklamu vyšly na 56 685 Kč
  • ROAS reklamy je skvělých 2020 %!
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Jak děkovačka funguje?

Obrázek Přehrát

Můžete nás znát z médií