Případová studie: Kärcher

25. 9. 2024

Karcher spoluprace s Děkovačkou

Karcher.cz s děkovačkou spolupracuje od března 2022. Přinášíme Vám čísla výkonu Děkovačky pro Kärcher za rok 2023.

 

Důležitá čísla z Děkovačky

Sledovaná metrika Hodnota
Celkový přivedený obrat: 912 720 Kč
Celkem získaných e-mailů 21 627
Počet prodejů 273
PNO 4,95 %
ROAS 2020 %

TIP pro vás: Děkovačku můžete využít na měsíc zdarma! Stačí se registrovat do CZ nebo SK Děkovačky a začít.

Jak kampaň na Děkovačce vypadá:

Karcher pracuje aktivně s kupony v Děkovačce a často se mění tak, aby odpovídaly akcím probíhajícím na samotném e-shopu. Aktuálně nabízejí velmi jednoduchý a skvěle fungující kupón na 20 % slevu ma domácí pomocníky

Kupón je navíc omezen tak, aby nebylo možné zakoupit již zlevněné zboží z e-shopu. Úspěšné e-shopy v Děkovačce vytvářejí na míru obrázek akce, aby přitáhla ještě více zákazníků, stejně tak, jako to dělá Karcher.

Slevový kupón Karcher

Tento kupón se zobrazuje v průměru na 4 – 5 pozici na stránce s kupony.

Výsledky spolupráce s Děkovačkou za 12 měsíců

  1. Díky našemu systému si Kärcher rozšířil e-mailovou databázi na potenciální zákazníky o 21 627  kontaktů, které mohou využít pro e-mailový marketing, remarketing nebo další marketingové aktivity.
  2. Za 12 měsíců fungování jsme přivedli e-shopu obrat v hodnotě 912 720 Kč s celkovým PNO pod 5 %!
  3. Náklady na reklamu vyšly na 45 180 Kč
  4. ROAS reklamy je skvělých 2020 %!

Jak Děkovačka funguje?

Můžete nás znát z médií