Případová studie: KetoDiet

KetoDiet
KetoDiet.cz je e-shop specializovaný na proteinové diety a nízkosacharidové produkty, které pomáhají lidem hubnout zdravě a udržitelně.
Tým KetoDiet má pevně zvládnuté tradiční marketingové kanály a zároveň neustále hledá nové způsoby, jak oslovit motivované zákazníky s chutí změnit svůj životní styl.
Děkovačka pomáhá KetoDiet posilovat loajalitu stávajících zákazníků a zároveň oslovovat nové klienty, kteří hledají efektivní cestu ke zdravějšímu já.
Jak to celé funguje
Zajímá vás Děkovačka? Domluvte si schůzkuJak kampaň na Děkovačce vypadá
KetoDiet pracuje aktivně s kupony v Děkovačce a často se mění tak, aby odpovídaly akcím probíhajícím na samotném e-shopu.
Aktuálně nabízejí velmi jednoduchý a skvěle fungující plošný kupón na 10% slevu. (plošné slevy fungují nejlépe)
Kupón je navíc omezen tak, aby nebylo možné zakoupit již zlevněné zboží z e-shopu. Úspěšné e-shopy v Děkovačce vytvářejí na míru obrázek akce, aby přitáhla ještě více zákazníků, stejně tak, jako to dělá KetoDiet.

Výsledky spolupráce s Děkovačkou za 12 měsíců
- Díky našemu systému si KetoDiet rozšířilo e-mailovou databázi na potenciální zákazníky o 3 124 kontaktů, které mohou využít pro e-mailový marketing, remarketing nebo další marketingové aktivity.
- Za 11 měsíců fungování jsme přivedli e-shopu obrat v hodnotě 452 883 Kč s celkovým PNO pod 10%.
- Náklady na reklamu vyšly na 31 240 Kč
- ROAS reklamy je skvělých 1449 %!


