Případová studie: KetoDiet

Šárka Kaiserová
Ředitelka provozu, práva & procesů v KetoDiet Europe SE

S Děkovačkou spolupracujeme od února 2023. Líbí se nám zejména mechanika fungování Děkovačky, kdy jejím prostřednictvím cílíme na uživatele v nákupním rozpoložení, mimo naše vlastní marketingové kanály. Implementace nástroje je jednoduchá, správa rozhraní intuitivní. Za příjemnou cenu jsme tak s minimem úsilí získali tržby, které bychom jinak pravděpodobně neměli, nebo je získali dráž.

  • Celkový přivedený obrat:452 883 Kč
  • Náklady na reklamu:31 240 Kč
  • Celkem získaných e-mailů:3 124
  • PNO:10 %

KetoDiet

KetoDiet.cz je e-shop specializovaný na proteinové diety a nízkosacharidové produkty, které pomáhají lidem hubnout zdravě a udržitelně.

Tým KetoDiet má pevně zvládnuté tradiční marketingové kanály a zároveň neustále hledá nové způsoby, jak oslovit motivované zákazníky s chutí změnit svůj životní styl.

Děkovačka pomáhá KetoDiet posilovat loajalitu stávajících zákazníků a zároveň oslovovat nové klienty, kteří hledají efektivní cestu ke zdravějšímu já.

web klienta Odkaz

Jak kampaň na Děkovačce vypadá

KetoDiet pracuje aktivně s kupony v Děkovačce a často se mění tak, aby odpovídaly akcím probíhajícím na samotném e-shopu. 

Aktuálně nabízejí velmi jednoduchý a skvěle fungující plošný kupón na 10% slevu. (plošné slevy fungují nejlépe)

Kupón je navíc omezen tak, aby nebylo možné zakoupit již zlevněné zboží z e-shopu. Úspěšné e-shopy v Děkovačce vytvářejí na míru obrázek akce, aby přitáhla ještě více zákazníků, stejně tak, jako to dělá KetoDiet.

Obrázek

Výsledky spolupráce s Děkovačkou za 12 měsíců

  • Díky našemu systému si KetoDiet rozšířilo e-mailovou databázi na potenciální zákazníky o 3 124 kontaktů, které mohou využít pro e-mailový marketing, remarketing nebo další marketingové aktivity.
  • Za 11 měsíců fungování jsme přivedli e-shopu obrat v hodnotě 452 883 Kč s celkovým PNO pod 10%.
  • Náklady na reklamu vyšly na 31 240 Kč
  • ROAS reklamy je skvělých 1449 %!
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Můžete nás znát z médií