Případová studie: Ochutnej Ořech
                                Ochutnej Ořech
Rodinná firma s téměř třicetiletou tradicí na českém trhu. Zaměřují se na dovoz a velkoobchodní distribuci kvalitních ořechů, sušeného ovoce, semínek, výrobků zdravé výživy a trvanlivých cukrovinek.
Ochutnej Ořech využívá různé marketingové kanály a neustále hledají nové cesty, jak oslovit zákazníky.
Děkovačka pomáhá Ochutnej Ořech budovat loajalitu stávajících zákazníků a zároveň efektivně oslovovat nové milovníky ořechů a sušených plodů.
Jak to celé funguje
Zajímá vás Děkovačka? Domluvte si schůzkuJak kampaň na Děkovačce vypadá
Ochutnej Ořech klade důraz na motivaci zákazníků slevou a patří to do jeho úspěšné strategie. V Děkovačce pak nabízí skvělou 10% slevu na ořechy a sušené plody.
Úspěšné e-shopy v Děkovačce vytvářejí na míru obrázek akce, aby přitáhla ještě více zákazníků, stejně tak, jako to dělá Ochutnej Ořech.
                                                                                    Výsledky spolupráce s Děkovačkou na českém trhu za 12 měsíců
- Díky našemu systému si Ochutnej Ořech rozšířil e-mailovou databázi na českém e-shopu na potenciální zákazníky o 22 772 kontaktů, které mohou využít pro e-mailový marketing, remarketing nebo další marketingové aktivity.
 - Za 12 měsíců fungování jsme přivedli e-shopu obrat v hodnotě 1 887 972 Kč s celkovým PNO 9,8 %!
 - Náklady na reklamu vyšly na 184 368 Kč
 - ROAS reklamy je skvělých 1 024%!