Případová studie: Vínokrál

Vínokrál
Vínokrál je e-shop, který se zaměřuje na kvalitní vína z tuzemska i zahraničí. Díky pečlivě vybranému sortimentu, individuálnímu přístupu k zákazníkům a důrazu na zážitkový rozměr nakupování si získal přízeň milovníků vína po celé České republice.
Vínokrál má dobře zvládnuté tradiční marketingové kanály a jeho tým neustále hledá nové cesty, jak oslovit zákazníky.
Děkovačka pomáhá Vínokrál budovat loajalitu stávajících zákazníků a zároveň efektivně oslovovat nové milovníky vína.
Jak to celé funguje
Zajímá vás Děkovačka? Domluvte si schůzkuJak kampaň na Děkovačce vypadá
Vínokrál klade důraz na motivaci zákazníků slevou a patří to do jeho úspěšné strategie. V Děkovačce pak nabízí skvělou slevu 1250 Kč sleva na víno při nákupu nad 2500 Kč.
Úspěšné e-shopy v Děkovačce vytvářejí na míru obrázek akce, aby přitáhla ještě více zákazníků, stejně tak, jako to dělá Víno Král.

Výsledky spolupráce s Děkovačkou na českém trhu za 12 měsíců
- Díky našemu systému si Vínokrál rozšířil e-mailovou databázi na českém e-shopu na potenciální zákazníky o 6 497 kontaktů, které mohou využít pro e-mailový marketing, remarketing nebo další marketingové aktivity.
- Za 12 měsíců fungování jsme přivedli e-shopu obrat v hodnotě 501 000 Kč s celkovým PNO 12 %!
- Náklady na reklamu vyšly na 59 950 Kč
- ROAS reklamy je skvělých 836 %!

Výsledky spolupráce s Děkovačkou na slovenském trhu za 12 měsíců
- Díky našemu systému si Vínokrál rozšířil e-mailovou databázi na českém e-shopu na potenciální zákazníky o 1 515 kontaktů, které mohou využít pro e-mailový marketing, remarketing nebo další marketingové aktivity.
- Za 12 měsíců fungování jsme přivedli e-shopu obrat v hodnotě 93 000 Kč s celkovým PNO 12 %!
- Náklady na reklamu vyšly na 14 490 Kč
- ROAS reklamy je skvělých 641 %!



