Případová studie: Vínokrál

Annalena Schön
Online Marketing Managerin

Co si na Děkovačce ceníme, je jednoduchost realizace plánovaných kampaní a ochota týmu v případě dotazů či problémů. I když máme připomínky, vždy si udělají čas podívat se na problém podrobněji a hledají řešení orientované na výsledek. Dashboard se velmi snadno a intuitivně používá a všechny důležité ukazatele výkonnosti (KPI) jsou přehledně na jednom místě.

  • Celkový přivedený obrat:501 000 Kč
  • Náklady na reklamu:59 950 Kč
  • Celkem získaných e-mailů: 6 497
  • PNO:12 %

Vínokrál

Vínokrál je e-shop, který se zaměřuje na kvalitní vína z tuzemska i zahraničí. Díky pečlivě vybranému sortimentu, individuálnímu přístupu k zákazníkům a důrazu na zážitkový rozměr nakupování si získal přízeň milovníků vína po celé České republice.

Vínokrál má dobře zvládnuté tradiční marketingové kanály a jeho tým neustále hledá nové cesty, jak oslovit zákazníky.

Děkovačka pomáhá Vínokrál budovat loajalitu stávajících zákazníků a zároveň efektivně oslovovat nové milovníky vína.

web klienta Odkaz

Jak kampaň na Děkovačce vypadá

Vínokrál klade důraz na motivaci zákazníků slevou a patří to do jeho úspěšné strategie. V Děkovačce pak nabízí skvělou slevu 1250 Kč sleva na víno při nákupu nad 2500 Kč.

Úspěšné e-shopy v Děkovačce vytvářejí na míru obrázek akce, aby přitáhla ještě více zákazníků, stejně tak, jako to dělá Víno Král.

Obrázek

Výsledky spolupráce s Děkovačkou na českém trhu za 12 měsíců

  • Díky našemu systému si Vínokrál rozšířil e-mailovou databázi na českém e-shopu na potenciální zákazníky o 6 497  kontaktů, které mohou využít pro e-mailový marketing, remarketing nebo další marketingové aktivity.
  • Za 12 měsíců fungování jsme přivedli e-shopu obrat v hodnotě 501 000 Kč s celkovým PNO 12 %!
  • Náklady na reklamu vyšly na 59 950 Kč
  • ROAS reklamy je skvělých 836 %!
Obrázek

Výsledky spolupráce s Děkovačkou na slovenském trhu za 12 měsíců

  • Díky našemu systému si Vínokrál rozšířil e-mailovou databázi na českém e-shopu na potenciální zákazníky o 1 515  kontaktů, které mohou využít pro e-mailový marketing, remarketing nebo další marketingové aktivity.
  • Za 12 měsíců fungování jsme přivedli e-shopu obrat v hodnotě 93 000 Kč s celkovým PNO 12 %!
  • Náklady na reklamu vyšly na 14 490 Kč
  • ROAS reklamy je skvělých 641 %!
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Jak Děkovačka funguje?

Obrázek Přehrát

Můžete nás znát z médií