Případová studie Vinokral.cz a Děkovačka
Vinokral.cz spolupracuje s Děkovačkou od roku 2023 a to jak v Česku, tak i na Slovensku. Přinášíme Vám čísla za rok 2024.
Jak kampaň na Děkovačce vypadá:
Vínokrál klade důraz na motivaci zákazníků slevou a patří to do jeho úspěšné strategie. V Děkovačce pak nabízí skvělou slevu 1250 Kč sleva na víno při nákupu nad 2500 Kč.
Úspěšné e-shopy v Děkovačce vytvářejí na míru obrázek akce, aby přitáhla ještě více zákazníků, stejně tak, jako to dělá Víno Král.
Slevový kupón vinokral.cz v Děkovačce
Výsledky spolupráce s Děkovačkou za 12 měsíců v Česku
- Celkem přivedený obraz v CZ: 501 000 Kč
- Celkem přivedených objednávek: 341 z toho 316 nových zákazníků!
- Celkem získaných kontaktů: 6497
- Celkový náklad: 59 950 Kč
- PNO: 12 %
Výsledky spolupráce s Děkovačkou za 12 měsíců na Slovensku
- Celkem přivedený obrat SK: 93 000 Kč
- Celkem přivedených objednávek: 59 z toho 59 nových zákazníků!
- Celkem získaných kontaktů: 1515
- Celkový náklad: 14 490 Kč
- PNO: 15,5 %
Co o nás říká vinokral.cz?
Co si na Děkovačce ceníme, je jednoduchost realizace plánovaných kampaní a ochota týmu v případě dotazů či problémů. I když máme připomínky, vždy si udělají čas podívat se na problém podrobněji a hledají řešení orientované na výsledek. Dashboard se velmi snadno a intuitivně používá a všechny důležité ukazatele výkonnosti (KPI) jsou přehledně na jednom místě.
Annalena Schön – Online Marketing Managerin