Ceník

Ceník

Ceník tarifů Děkovačky

Tarif Výkon
Cena za získaný kontakt na zákazníka
10 Kč
  • Vždy, když si zákazník pošle váš slevový kód do e-mailu, získáváte lead na další marketingové aktivity
  • Zvyšování množství objednávek e-shopu a to bez fixních nákladů
  • Síť stovek e-shopů, které propagují váš e-shop
  • Bez měsíčního poplatku
  • První měsíc zdarma
Tarif Affiliate
Provize za každou získanou objednávku
minimálně 5 % provize
  • Připojujeme se do již existujícího vašeho affiliate programu! (pokud affiliate program nemáte, pak je pro vás vhodný tarif Výkon)
  • Zvyšování množství objednávek e-shopu za pevně dané PNO
  • Síť stovek e-shopů, které propagují váš e-shop
  • Bez měsíčního poplatku
  • Nezískáváte kontakty pro další marketingové aktivity.
Tarif Affiliate +
Vše z tarifu Affiliate a platba za získaný kontakt
minimálně 5 % provize + 5 Kč
  • Připojujeme se do již existujícího vašeho affiliate programu! (pokud affiliate program nemáte, pak je pro vás vhodný tarif Výkon)
  • Vždy, když si zákazník pošle váš slevový kód do e-mailu, získáváte lead na další marketingové aktivity
  • Zvyšování množství objednávek e-shopu a to bez fixních nákladů
  • Síť stovek e-shopů, které propagují váš e-shop
  • Bez měsíčního poplatku
REFERENCE

Co o nás říkají naši zákazníci?

Šárka Kaiserová
ředitelka provozu, práva & procesů v KetoDiet Europe SE

S Děkovačkou spolupracujeme od února 2023. Líbí se nám zejména mechanika fungování Děkovačky, kdy jejím prostřednictvím cílíme na uživatele v nákupním rozpoložení, mimo naše vlastní marketingové kanály. Implementace nástroje je jednoduchá, správa rozhraní intuitivní. Za příjemnou cenu jsme tak s minimem úsilí získali tržby, které bychom jinak pravděpodobně neměli, nebo je získali dráž.

Případová studie – za 11 měsíců fungování Děkovačky:

Celkový přivedený obrat: 452 883 Kč

Náklady: 31 240 Kč

Případová studie na našem blogu.

Dragan Gašić
CEO CBDstar

Děkovačku používáme od začátku roku 2022. Děkovačka je pro nás jedním z hlavních zdrojů získávání e-mailových kontaktů na zákazníky, které následně oslovujeme našim e-mailovým marketingem. Líbí se mi převrácený princip slevových kuponů, který využíváme na získávání nových zákazníků pro náš e-shop.

Mojmír Jaroš
CEO

Case study – za rok fungování Děkovačky:

Celkový přivedený obrat: 123 072 Kč

Celkem přivedených objednávek: 28

Celkem přivedených unikátních e-mailů do databáze: 532

PNO: 8,8 %

Case study na našem blogu.

Daniela Klose
Affiliate Manažerka Světla24.cz

S Děkovačkou velmi úspěšně spolupracujeme od roku 2021. Integrace byla velmi snadná a náš kontaktní člověk je skvělý! Využíváme systém pro náš český i slovenský e-shop.

Tento model je skvělým WIN-WIN modelem mezi námi a ostatními obchody pro získávání potenciálních nových zákazníků a je to také dobrý systém, jak našim zákazníkům nabídnout malý dárek navíc.

Jiří Svoboda
Specialista e-mail marketingu Swissten.eu

Case study za půl roku fungování Děkovačky pro Swissten.eu:

K 20. dubnu 2023.

Počet nových e-mailových adres v databázi: +350

Počet nových objednávek: +53

Automatizovaně, díky Děkovačce.

Odkaz na přednášku z Czech Online Expo.